McDonald's se pridružio kampanji "Trka do nule"

Vesti Datum: 06.10.2021.

Kompanija McDonald’s danas je objavila svoju posvećenost nameri da dostigne neto nula emisiju štetnih gasova u globalnom poslovanju do 2050. Kao deo ove inicijative, kompanija se pridružuje kampanji „Trka do nule“ Ujedinjenih nacija kao i kampanji „Poslovna ambicija za 1,5°C“  Inicijative zasnovane na nauci (SBTi)  U nameri da da svoj doprinos budućnosti u kojoj globalno zagrevanje neće prelaziti 1,5 °C, McDonald’s će uvećati smanjenje nivoa emisije štetnih gasova u okviru postojećih ciljeva do 2030. godine zasnovanih na nauci, uključujući sve vrste emisije štetnih gasova u skladu sa primenom najboljih iskustava Inicijative zasnovane na nauci (SBTi) i postaviće dugoročni cilj smanjenja emisije štetnih gasova tj. postizanje  neto nula emisije. Od 2018. godine, već su postigli smanjenje apsolutne emisije u restoranima i u kancelarijama od 8,5% i smanjenje od 5,9% u jačini emisije štetnih gasova kada je u pitanju lanac snabdevanja u poređenju sa osnovama iz 2015. godine.

Svet sa smanjenom emisijom gasova sa efektom staklene bašte i stabilnom globalnom temperaturom  u krajnjoj liniji mogu rezultirati blažim vremenskim prilikama koje će uticati na poslovanje operatera restorana i njihove zajednice; kao i na povoljnije uslove za poljoprivrednike i uzgajivače stoke koji vredno rade na tome da korisnicima dostave omiljene stavke sa jelovnika sa njiva do uslužnog pulta.

Posvećenost nultoj emisiji na globalnom nivou zahteva dekarbonizaciju u okviru celog sistema i McDonald’s radi zajedno sa poslovnim timovima na tržištu, franšizama, dobavljačima i drugim partnerima kako bi ambiciju zamenili akcijom, a akciju rezultatima na sledeći način: 

  • Uvećanjem značajnih smanjenja emisije štetnih gasova koje su već u primeni u našim restoranima, kancelarijama i našem lancu snabdevanja u skladu sa već postojećim ciljevima kompanije McDonald‘s i Inicijative zasnovane na nauci (SBTi) (ciljevima postavljenim 2018. a koji pokrivaju oblasti 1, 2 i 3). Unapređenjem naših ciljeva i usklađivanjem sa najnovijim naučnim zaključcima u vezi sa klimom na svim poljima na kojima emitujemo štetne gasove pomoći će u naporima da ograničimo globalni porast temperature ispod 1,5 °C i predstavljati osnovu ka ostvarenju cilja kompanije McDonald’s da emisiju štetnih gasova svede na neto nulu do 2050. godine.
  • Omogućiti timovima kompanije McDonald’s širom sveta da osavremene i primenjuju lokalna rešenja u unapređenju vodećih inovacija u okviru industrije kada su u pitanju obnovljiva energija, regenerativni uzgoj, cirkularna ekonomija i održivo pakovanje. Tržišta već rade na tome. Danas, McDonald’s u Ujedinjenom Kraljevstvu i Irskoj objavljuje strategiju sveobuhvatnog poslovanja i održivosti.  
  • Doprinos korisnih opažanja iz lanca snabdevanja kompanije McDonald’s i  dosadašnji rezultati na putu održivosti  važnom kontinuiranom radu Inicijative zasnovane na nauci (SBTi) s ciljem da se stvore uslovi za smanjenje emisije do 1,5 °C u oblasti šumarstva, zemlje i poljoprivrede, i da definiše naučni okvir za neto nula emisiju. Kada budu gotovi, ovi okviri će biti osnova za budućnost razvoja naših postojećih ciljeva.

 

 

Vesti


Ostale objave iz ove kategorije:

McDonald's se pridružio kampanji
A1 mreža pokreće 2000 solarnih panela

okt 14, 2022

U želji da doprinese smanjenju karbonskog otiska korišćenjem energije iz obnovljivih izvora, kompanija A1 Srbija postavila je 2000 solarnih panela i time postala prva telekomunikaciona kompanija na tržištu Srbije čija se mrežna..

Pročitaj više...

McDonald's se pridružio kampanji
PAYTEN organizuje hakaton, pobednik dobija 4000 evra

okt 12, 2022

Payten , regionalni IT lider u oblasti bezgotovinskih plaćanja i član ASEE grupe, organizuje hakaton koji će se održati od 25. do 27. oktobra u Beogradu. Tema ovog programerskog takmičenja je razvoj Android aplikacije za Android POS..

Pročitaj više...

McDonald's se pridružio kampanji
Održana Šesta Međunarodna eSecurity Konferencija

okt 6, 2022

Informaciona bezbednost je od izuzetnog značaja u današnjem svetu, rekao je  predsednik Udruženja eSigurnost dr Igor Franc  na otvaranju  Šeste međunarodne eSecurity konferencija , u..

Pročitaj više...

McDonald's se pridružio kampanji
Još malo do početka šeste eSecurity konferencije

sep 16, 2022

Šesta eSecurity konferencija će se održati od 27. do 29. septembra 2022. godine u Hotelu Mona Plaza u Beogradu, a agendu ..

Pročitaj više...